Gårdagen

Jag var nykter! Hade feber, var förkyld å skulle köra, så de va nog ingen idé att ja drack xD
Först åkte jag upp till Elin och tog en sugeluring.. Sen hängde hon med och hämtade MaddeHedvigsborg, för ja skulle skjutsa henne hem. Sen åkte jag och Elin till stationen för hon skulle till Göteborg, så ja satt och väntade där med henne en stund. Sen åkte jag hem, hämtade mamma och skjutsade henne till Norrmalm, sen hem igen.
   Sen satte jag mig vid datan och tänkte "orkar inte till Madde". Även fast det inte är alls långt, de va som när jag brukade gå till bussen varje dag. Men när man får bil blir man såå lat. Men så skrev Madde på msn att vi kunde åka upp till Sjöbo för det var spelning där, och folket som var där skulle komma på hennes fest sen, så vi åkte upp dit. Sen hängde Sara och Sebbe med till Madde, medans dom andra skulle fixa lite grejer å sen komma upp.
Kvällen blev helt okej, men tråkigt å vara nykter, så jag drack vatten.

Första och sista festen jag var nykter på!


Men jag tänkte att jag ska ju ändå fira Vivis 18-årsdag idag, och jag skulle säkert mått piss om jag drack igår, så jag skippade det och körde istället.

Idag blir det Vivi som är centrumet -även fast jag kommer snika till mig lite av det som vanligt-
Hoppas du får en uunderbar kväll gummsi, för jag älskar deej!! =D


Kommentarer
Postat av: vivi

HAHAHAHAH snika till dej en LITEN del? haha du kommer va i centrum -gapandes- som vanligt ;D

2008-04-12 @ 15:36:46
URL: http://burny.blogg.se
Postat av: Extine

hHAHAHAHAHA låter så sant ;D

2008-04-14 @ 07:06:15
URL: http://extine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0