Stannad

Kvällen blev av att vi strögade. Körde Johannes BMW, älskar den som sagt! Alla hade druckit, utom jag. Så kör vi mot Kristineberg, för ska släppa av Ilma (då var vi jag, Johannes, Elin, Rocky å Ilma i bilen), så ser jag en bil som ligger i rövenBMWen så ser jag att det är polisen så jag kör ju lugnt å så. Så slår dom på blåljusen och jag svänger in till kanten. Jag får panik för har varken med mig leg eller körkort (har inte ens hämtat ut det), så kommer dom fram.
Polisen: Kan jag få se ditt körkort?
Jag: Jag har inte med mig det.
Polisen: Är det din bil?
Jag: Nej, hans (pekar på Johannes)
Polisen: Följ med ut här. Har du leg?
Jag: Inte med mig, eftersom jag glömde allt i min egna bil.
Så jag fick säga personnummer och allting.
Så spänner han blicken i mig och säger; Har du verkligen körkort?
Jag börjar ju skratta lite å ba: Jaa, vaddådå?
Polisen: Ne en i stan sa att du inte hade de.
Jag: Ööhh okej..

Sen frågade dom va ja hette mer än Marina och sen vad jag hade blivit tagen för innan, sen fick jag gå. Då var allt löst. Så vi strögade runt. Hämtade upp Emil och Ida också, men Ida ville hem efter en liten stund.

Strögar genom stan, hoppar av då och då och kollar läget på olika ställen sen kör vidare. När vi kör förbi Grand runt 3-tiden på natten kommer samma polis fram och bara "Nej, nu får det vara nog med körande i stan! Vill inte se er köra omkring mer"
Så vi fick åka hem haha. Skjutsade hem Rocky, sen te vi upp till Chrille men Johannes var så jävla full så han sov i bilen haha. Sen skjutsades Elin hem och Emil hängde med ut och lämnade bilen hemma hos Johannes, och hämtade min.
   Jag ville inte åka vägen hem själv sen, för hatar å åka bland träd och skog när det är mörkt. Körde hem Emil sen och när jag var hemma var väl klockan lite efter 5.

Idag väckte Elin mig vid 1-halv 2. Gjorde mig iordning en stund efter de, så åkte vi till Knalleland och sen käka kinamatChina Town. Åkte å hälsade på Chrille å Räkan, tjötade lite å så. Såg Meet The Spartans, kass film, hahaha. Speciellt slutet! Men liite rolig va den väl xD Å Carmen Electra e ju sjukt fin :) Hennes man i filmen var däremot inte lika snygg xD

Så nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0