Vilken klass och lärare

Jaa dagen i skolan dådå. Gillar INTE min lärare (nämner inga namn, det blir Hon). Ska ha utvecklingssamtal kl 13.30 imårrn, å de håller på i 45 minuter, då e vi alltså klara 14.15, å vi ska till BUM sen på öppen mottagning, å de hade ju vart bättre en annan dag med samtalet. Jag sa till Hon att jag skulle va där kl 14.00, vilket hon då svarade:
- Nehe du, går inte på någonting sådant. Du får ändra de, du kan glömma den tiden. Med din höga frånvaro borde du inte ens kunna med.
Högt säger Hon de. Som vanligt. Inför hela klassen, inte enskilt. Nee då.
Sen satt en å vissla, och till slut blev Hon förbannad att hon avslutade och vi satt bara tysta. Så satt hon och nämnde massa skit.
- Ni kanske borde skaffa rosa papper allihopa.
Jag: Vaddå rosa papper?
Hon: Utskrivningspapper, du kanske också borde tänka på å skaffa ett sånt å skriva ut dig.

Och där sitter man helt paff. Hon kan fan med allt. Inför alla. Jävla hagga, nästan värre än tanten på Almås!

Iaf, umgåtts med Elin, Vivi och Alex idag lite. Sen Elin och Rocky. Trevligt trevligt. Skola imårrn, jaaa va kul!! :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0